Pomohli jsme našim partnerům změnit ulice, hospody i nádraží. Jde zejména o práci vedení a pečlivých zaměstnanců, naše role je startovní výstřel, koncepční dokument, školení, dohled nad implementací a občasná pomoc s vyjednáváním. Projekty vždy vyžadují spolupráci majitelů, drobných obchodníků, korporací, vedení organizací i jejich zaměstnanců. Jde o projekty, na kterých se podílí spousta lidí, pro které design ani kultivace nejsou hlavní náplní práce a za to jim patří velký obdiv a respekt.
Starosta města Martin Mrkos pozval Veroniku Rút Fullerovou na konzultace ohledně strategické kultivace reklam ve městě. Veronika pomohla zprostředkovat městu know-how práce s reklamou ve městě a pomohla s darováním brněnského Manuálu pro reklamu. Ušetřila tím desítky tisíc z veřejných peněz. Pomohla také s vytvořením dotačního programu pro nerepresivní kultivaci označení obchodů. O jeho aplikaci se stará Václav Šubrt.
Klíčovou roli v kultivaci města sehrál městský architekt Zbyněk Ryška, který zajistil odbornou kontinuitu soutěže na kultivaci hlavní pěší zóny. Vítězi architektonické soutěže a autoři projektu pěší zóny byli GRIMM architekti ve spolupráci s Vladimírem Fialkou a Klárou Zahradníčkovou. Projekt měl celou dobu starostovu podporu a bez ní by to nebylo možné. Starosta je velkým nadšencem pro kultivaci veřejného prostoru a se svým týmem se stará o každý detail veřejného prostoru ve městě. Kultivace města není hotová, celý tým ji neúnavně posouvá dál. Jde totiž především o kontinuální péči.
Kvalita veřejného prostoru je zásadní hodnota. Determinuje úroveň života ve městě, a proto má smysl na jeho zlepšování systematicky pracovat. I když to někdy bolí, stojí mrak peněz, času a energie. Naše receptura je mít vizi, spojit se s profesionály jako je Veronika Rút Fullerová a pak vytrvale pracovat. Jak kdysi řekl Masaryk „každodenní drobná práce přináší plody“. Takže má to smysl, stačí uvěřit a vytrvat.
— Martin Mrkos, starosta Žďáru nad Sázavou
Veronika Rút Fullerová se svým studiem spolupracovala se Správou železnic na kultivaci jejích nádraží. Implementace nové koncepce závisí na platných smlouvách s partnery a dodavateli, proto je postupná a dlouhodobá. Práci zde odvedli zejména zaměstnanci Správy železnic v čele s Radanou Man. Dík za nadšení a pečlivou práci patří také zaměstnancům Oblastního ředitelství v Ústí nad Labem (nádraží v Mostě – Lucie Vrátná, Věra Šindelářová) a zaměstancům Oblastního ředitelství v Ostravě (nádraží v Olomouci).
Veronika Rút Fullerová, Alexandra Georgescu a Tom Kozelský (KOGAA), Kateřina Přidalová, Anna Švarc (DPMP), Magdalena Dudešková, Anna Sajdok, Bára Demovičová & Bára Růžičková.
Veronika Rút Fullerová se svým studiem pomohla Pzeňskému Prazdroji s kultivací tisíců jeho partnerských provozoven v Česku a na Slovensku. Ke spolupráci přizvala specialistu na branding Lumíra Kajnara. Interní oddělení vytvořilo nový systém designu, pomocí kterého se podařilo výrazně snížit spotřebu plastů a také snížit spotřebu energií. Práci na tomto projektu udělali zaměstnanci Plzeňského Prazdroje v čele s Markétou Bláhovou, Helenou Dobrou a Martinem Krbcem. Zapojili se také další zaměstnanci, děkujeme zejména Michaele Kelarové, Miloslavě Medové, Anetě Hájkové, Petře Koštové, Michalovi Miklánkovi, Vladimírovi Žváčkovi a taky vedoucímu designu Vladimírovi Přibilovi. A v neposlední řadě obchodní zástupci ze všech krajů Česka a Slovenska. Projekt podpořil důsledný, daty podložený průzkum. Proces je postupný, doposud se povedlo kultivovat přes 6 000 provozoven.
Veronika umí velmi jednoduše popisovat a vysvětlovat stav věcí. Nebojí se říct svůj názor i s ohledem na to, že se zrovna nehodí do strategie klienta. Díky svým znalostem a zkušenostem nás naučila přemýšlet o reklamě tak trochu jinak – z pohledu spotřebitele. Umí výborně naslouchat a analyzovat potřebné výstupy, které klient očekává. Spolupráce nás neskutečně baví a nabíjí, vždy se těšíme na další setkání.
— Markéta Bláhová a Helena Dobrá, Plzeňský Prazdroj